Lo什么歌都检索不到fter

不想用文字来传递的心情

就交给音乐吧

Since 2016.1.9

【豆瓣】http://www.douban.com/people/blackshadow1988/

 
The Spine - Darren Korb

It's just skin and bones.

只剩骨头与皮肤

Nothing inside

空无血肉

Sleeping alone

孤独睡着

Fingers tied themselves

手指纷纷靠近

In knots around the heart

捆进心房之结

It beats in time

而它及时跳动

I see the spine of the world

我看见世界之脊

Sparkle and shine light the inside

蕴藏火花与光亮

I see the spine of the world

我看见世界之脊

I know it's mine, twisted and tied

我知道它属于我,被扭曲地捆绑

You always go

你总是会到

Walking on coals

煤矿上行走

Walk away slow

缓缓离去

Feel a fire

感受那火焰

Light your way to me

把寻找我的路照亮

My siren song for you

我唱起海妖之歌

I see the spine of the world

我看见世界之脊

Sparkle and shine light the inside

蕴藏火花与光亮

I see the spine of the world

我看见世界之脊

I know it's mine, twisted and tied

我知道它属于我,被扭曲地捆绑

I see the spine

我看见世界之脊

So come with me

就跟我来吧

We'll fly right over

我们会即刻起飞

Right over

即刻

Watch it break

看着它崩塌

If we get closer

只要我们彼此靠近

Much closer

紧紧靠近

I see the spine of the world

我看见世界之脊

Sparkle and shine light the inside

蕴藏火花与光亮

I see the spine of the world

我看见世界之脊

You know it's mine, twisted and tied

我知道它属于我,被扭曲地捆绑


评论
热度(5)
Top

© 墨梓 | Powered by LOFTER