Lo什么歌都检索不到fter

不想用文字来传递的心情

就交给音乐吧

Since 2016.1.9

【豆瓣】http://www.douban.com/people/blackshadow1988/

 
外面的世界 - 新青年理发厅

為何每次我極度肚痛想去廁所

個廁所總會迫爆左

時間滴噠過 個肚越不妥

點解啲廁格永遠得果幾個

其實老友你去完廁所咪再係裡面齋坐

曾經你都急過 你應該很清楚

在廁格外面的痛楚

 

痛 我個肚一直痛

難以承受扭曲了面容

連呼吸 也停頓

痛 我個肚一直痛

若果我是個兒童

我會痾係你門外 顯得我英勇

 

每一個幻想什麼是希望的時候

都會有一片光明的天空

中間有一條刺眼的曙光

當去幻想咩係失望既時候

就會係一片灰暗的天空 滿佈密雲

Oh 呢個係一個天大的誤會

失望又點會係聯想到徒勞無功呢

希望落空左 大不了失望

落空左希望 連失望都一併消失

呢個時候 天空係一片漆黑

 

其實往往每當我失意

最痛苦一次先懂得珍惜屋企的感覺

懷念細細個 從前簡單得多

不太會計較 個個想痾就痾

突然彷彿聽到裡面

有一下沖廁聲究竟我係咪聽錯

從心底感覺 重生的感覺

oh my god 原來係隔籬果個

 

痛 我個肚一直痛

難以承受扭曲了面容

連呼吸 也停頓

痛 我個肚一直痛

若果我是個兒童

我會痾係你門外顯得我英勇


评论
Top

© 墨梓 | Powered by LOFTER