Lo什么歌都检索不到fter

不想用文字来传递的心情

就交给音乐吧

Since 2016.1.9

【豆瓣】http://www.douban.com/people/blackshadow1988/

 
Youth - Glass Animals

Boy, when I left you you were young

男孩儿,当我离开的时候你还年轻

I was gone, but not my love

我离开了,但不是为了我的爱

You were clearly meant for more

你清楚地知道那意味着更多

Than a life lost in the war

那是在战争中逝去的生命

I want you to be happy

我希望博你一笑

Free to run, get dizzy on caffeine

自由地奔跑,因为喝太多咖啡头晕

Funny friends that make you laugh

有一群有趣的朋友可以使你开怀

And maybe you're just a little bit dappy

也许你只是个小孩儿

 

Fly

自由飞翔

Feel your mother at your side

感受到母亲的关怀

Don't you know you got my eyes

你不知道我在注意你

I'll make you fly

我会让你感到身轻如燕

You'll be happy all the time

你会感到时刻的愉悦

I know you can make it right

我知道你可以做到

 

Boy, now your life is back-to-front

男孩儿,我知道你现在的生活前后倒置

But you'll see thats not for long

但你知道眼前的混乱不过一时

Cause I know you'll feel the ghost

因为我知道你可以感受到灵魂

Of some memories so warm

那是某人温存的记忆

Boy, I want you to be happy

男孩儿,我希望博你一笑

Free to run, get dizzy on caffeine

自由地奔跑,因为喝太多咖啡头晕

Funny friends that make you laugh

有一群有趣的朋友可以使你开怀

And maybe you're just a little bit dappy

也许你只是个小孩儿

 

Fly

自由飞翔

Feel your mother at your side

感受到母亲的关怀

Don't you know you got my eyes

你不知道我在注意你

I'll make you fly

我会让你感到身轻如燕

You'll be happy all the time

你会感到时刻的愉悦

I know you can make it right

我知道你可以做到

Boy, I want you to be happy

男孩儿,我希望博你一笑

Free to run, get dizzy on caffeine

自由地奔跑,因为喝太多咖啡头晕

Funny friends that make you laugh

有一群有趣的朋友可以使你开怀

And maybe you're just a little bit dappy

也许你只是个小孩儿

 

Fly

自由飞翔

Feel your mother at your side

感受到母亲的关怀

Don't you know you got my eyes

你不知道我在注意你

I'll make you fly

我会让你感到身轻如燕

You'll be happy all the time

你会感到时刻的愉悦

I know you can make it right

我知道你可以做到

I'll make you...

我会做到的

Boy, I want you to be happy

男孩儿,我希望博你一笑

Free to run, get dizzy on caffeine

自由地奔跑,因为喝太多咖啡头晕

Funny friends that make you laugh

有一群有趣的朋友可以使你开怀

And maybe you're just a little bit...

也许你只是个小孩儿


评论
热度(2)
Top

© 墨梓 | Powered by LOFTER